Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden een nieuw product/dienst lanceren onze naamsbekendheid vergroten

Magazine duikt op in heel Nederland

Met de campagne LevenWonen zet SEH het label Erkend Financieel Adviseur op de kaart bij consumenten. De campagne startte op de radio en heeft daarna online en in sociale media opvolging gekregen. In het najaar van 2019 is daar een offline instrument aan toegevoegd: een heus magazine.

Het LevenWonen Magazine is in november bij 66.000 huishoudens op de deurmat gevallen. In tientallen verschillende varianten, verspreid over heel Nederland: van Schagen tot Kerkrade en van Goes tot Zuidlaren. SEH-adviseurs konden zowel de voorkant als de achterkant van het LevenWonen Magazine een eigen uiterlijk geven. Ook het voorwoord konden ze personaliseren. Zo creëren ze hun eigen relatiemagazine.

Glossy over woon- en hypotheekzaken

Het LevenWonen Magazine is een glossy over woon- en hypotheekzaken, gemaakt door Oostdam & Partners en Essenso. Met inspirerende klantverhalen, nuttige informatie over financiële zaken en lifestyle-artikelen. Erkend Financieel Adviseurs konden het magazine supereenvoudig en kant-en-klaar bij (potentiële) klanten laten bezorgen. Tegen lage kosten: de gemiddelde prijs van een eigen LevenWonen Magazine is ongeveer één euro per exemplaar.

Blader hier door het LevenWonen Magazine.