Organisaties met een sterk communicatie- en mediabeleid maken hun eigen nieuws. Met persberichten kies je zelf wat er over je wordt gecommuniceerd. Zo houd je zelf de regie over het imago van je bedrijf.
Een fusie, nieuw product of bepaalde bedrijfsontwikkelingen vormen goede input voor een persbericht. Is er geen concrete aanleiding? Dan maken we nieuws. Bijvoorbeeld door onderzoek te doen of door proactief artikelideeën bij media aan te bieden, waarbij we jouw organisatie als expert naar voren schuiven.
Reactief kan ook. We monitoren het nieuws en trekken bij je aan de bel als we een gelegenheid zien om op een bepaalde gebeurtenis of publicatie te reageren.
Op operationeel niveau staan we je natuurlijk ook bij. Onze copywriters hebben een journalistieke achtergrond en hebben zelf vanuit die hoedanigheid duizenden persberichten onder ogen gehad, beoordeeld en geselecteerd. We weten dus waar een goed persbericht aan moet voldoen. Omdat we alleen in de financiële sector werkzaam zijn, kennen we het medialandschap als geen ander en onderhouden we een goede relatie met veel redacteuren. Waardevol als we jouw verhaal daar gaan aanbieden.
Let's talk