SEH wil de toegevoegde waarde van de Erkend Financieel Adviseur duurzaam positioneren bij consumenten. Oostdam & Partners bedacht, samen met Essenso, de campagne LevenWonen.
Die ging van start met een radiocampagne op de zenders NPO Radio 2, Radio 10, Sky Radio en Q Music. Het vervolg daarna speelt zich voornamelijk online af, op social media en Google Adwords. Het platform LevenWonen staat centraal. Erkend Financieel Adviseurs kunnen er een profielpagina aanmaken. Na drie maanden hebben al meer dan 2500 adviseurs dat gedaan, een derde van de totale SEH-achterban. De flankerende communicatie richting SEH-adviseurs werpt daarmee zijn vruchten af.
Erkend adviseurs verspreiden om de 14 dagen actuele berichten met één druk op de knop in hun eigen social media, nieuwsbrief of website. Zij trekken zo tienduizenden consumenten naar LevenWonen.nl en hun eigen profielpagina. Tot slot zijn periodieke onderzoeken onderdeel van de campagne. Het eerste consumentenonderzoek, uitgevoerd door Ipsos, haakte in op het campagnethema van het eerste kwartaal van 2019: verduurzaming van de woning. Tegelijkertijd voerde Oostdam & Partners zelf een onderzoek uit onder Erkend Financieel Adviseurs.