Hoe stimuleer je vernieuwing in een vakgebied dat graag vertrouwt op de eigen expertise. Stichting FFP gaf het antwoord met de introductie van de FFP Innovatie Award: een prijs die innovatieve oplossingen in financiële planning in de schijnwerpers zet.
Ook de communicatie lag in onze handen: landingspagina, persberichten, social media en storytelling rond de finalisten. Het bekendmakingsevent – het FFP Diner – kreeg dankzij onze regie een inspirerende invulling. Het resultaat? Een award die niet alleen kwalitatieve inzendingen opleverde, maar ook het gesprek over innovatie in de sector stimuleert.
In de finaleronde waren er drie sterke pitches met Nationale-Nederlanden als uiteindelijke winnaar met de Pensioen APK. Een tool die werknemers activeert om hun pensioenplanning serieus te nemen. Een voorbeeld van hoe digitale innovatie maatschappelijke impact kan hebben en waar financieel planners een significante rol ik kunnen vervullen.
Heb jij een ambitieus initiatief dat impact moet maken? Wij zorgen dat het niet bij een idee blijft, maar uitgroeit tot een succes.