Ik wil.. onze naamsbekendheid vergroten

Whitepapers

Als organisatie ben je tegenwoordig je eigen uitgever. Een whitepaper is zo’n middel dat je heel goed zelf kunt uitgeven. Wij helpen je bij het maken én het verspreiden van jouw verhaal.

Een whitepaper leent zich goed voor organisaties die hun autoriteitspositie willen versterken. Het is een document waarin je uit naam van jouw organisatie een aanvalsplan beschrijft, een probleem uiteenzet, een visie deelt, onderzoeksresultaten presenteert of een nieuw fenomeen definieert.

Wij geloven dat een whitepaper sterker wordt naarmate de afzender minder prominent aanwezig is. Voor commerciële boodschappen kun je immers beter een brochure maken. Het gaat er juist om dat je kennis deelt, relevant bent én prikkelt. Het zaadje is geplant en lezers die later een commerciële behoefte hebben, weten je dan te vinden.

Contentmarketing
Een whitepaper maakt vaak onderdeel uit van een contentmarketingstrategie. We helpen je met die strategie, denken bovendien na over het slim (her)gebruiken en opknippen van content en hoe je die content vervolgens bij de doelgroep krijgt. Beschik je over marketing automation zoals Marketo of SharpSpring? Dan helpen we je ook met zaken zoals het inrichten van de funnel.

Let's talk