Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden een nieuw product/dienst lanceren onze naamsbekendheid vergroten

Keurmerk RFEA in beeld bij consument

Dat je met een relatief beperkt budget mooie resultaten kunt behalen, bewijst de consumentencampagne van RFEA. Het keurmerk Register Financieel Echtscheidingsadviseur komt online bij de doelgroepen veel in beeld.

RFEA is met 220 leden een kleine beroepsorganisatie. Oostdam & Partners ontwikkelde een slimme campagne om consumenten in contact te brengen met het kwaliteitslabel en de RFEA-adviseurs.

Aandachtstrekker daarbinnen is de EchtscheidingScan. Met die online scan kunnen consumenten inzicht krijgen in alle financiële zaken rondom een scheiding. De EchtscheidingScan werd aangejaagd via gerichte doelgroepcampagnes op Facebook, Instagram en Google.

In een tijdsbestek van twee maanden is er meer dan 100.000 keer geklikt op online banners en advertenties. En het bezoek aan de RFEA-website is in de campagneperiode vertwintigvoudigd.