Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden een nieuw product/dienst lanceren onze naamsbekendheid vergroten

Miljoenste bezoeker op consumentenplatform LevenWonen.nl

In het jaar 2020 leken wetmatigheden niet meer te gelden. Ondanks de crisis vonden er bijzonder veel hypotheektransacties plaats. Consumenten hadden een grote behoefte aan informatie over leef- en woongerelateerde thema’s. Door daar slim op in te spelen bereikten we een mooie mijlpaal met de website LevenWonen.nl: één miljoen bezoekers in nog geen twee jaar tijd. 

Voor onze opdrachtgever SEH ontwikkelden we begin 2019 LevenWonen. Via dit consumentenplatform bereiken we zowel online (website en social media) als fysiek (met het LevenWonen Magazine) consumenten met makkelijk leesbare artikelen op het gebied van finance en lifestyle. Direct na lancering bleek het concept een groot succes, maar 2020 overtrof in vrijwel alle opzichten de verwachtingen.

Consumenten spendeerden vorig jaar meer tijd online en zochten meer naar financiële informatie. Met relevante artikelen, Facebook-posts en Google-advertenties werden zij naar LevenWonen geleid. Bovendien werden adviseurs aangemoedigd de artikelen onder eigen naam te verspreiden en zo ook weer consumenten naar de site te trekken. Bijna 2000 adviseurs maakten van die mogelijkheid gebruik. Al die inspanningen tezamen zorgden ervoor dat maar liefst 662.000 consumenten in het coronajaar een bezoek aan de website brachten. En daarmee bereikten we in november de mijlpaal van één miljoen bezoekers. Dat smaakt naar meer!

Benieuwd hoe wij een rapportage maken? Bekijk het jaaroverzicht van LevenWonen in deze infographic.