Het Nijmeegse adviesbureau Oostdam & Partners heeft Suzanne Wijers aangetrokken als senior communicatieadviseur. Vanaf 19 augustus zal Suzanne het full-service communicatiebureau voor financiële organisaties versterken op het gebied van conceptontwikkeling, content en communicatie.
Suzanne Wijers helpt bedrijven die zichzelf willen (her)positioneren, een nieuwe dienst in de markt willen zetten of een prikkelende campagne willen lanceren. Ze werkte onder meer voor NHG, Accenture en Banking Review en was enkele jaren uitgever van FinanceInnovation. Ze onderscheidde zich in de markt met het platform Kop-Munt dat ze voor MUNT Hypotheken ontwikkelde. Begin 2019 was ze onder meer verantwoordelijk voor de re-branding van het consumentenplatform Hypotheekleek.nu dat enkele maanden later een nominatie voor de Gouden Lotus Award in de wacht sleepte.
Indrukwekkende lijst van klanten
De afgelopen jaren heeft Wijers voornamelijk bij communicatiebureaus gewerkt met klanten in onder andere finance, IT, retail en legal. “Dat je in verschillende sectoren opdrachten uitvoert, maakt het werk natuurlijk afwisselend, maar het betekent ook dat je als bureau inlevert op sectorkennis. Dat vind ik het bijzondere aan Oostdam & Partners: zij hebben een duidelijke keuze gemaakt en zich gespecialiseerd in finance. Toen we elkaar enkele maanden geleden voor het eerst spraken, wist ik meteen: hier wil ik werken. Met de kennis die daar zit, de indrukwekkende lijst van klanten en de complexe vraagstukken die ze behandelen, hadden ze meteen mijn interesse gewekt.”
‘Forse stimulans’
“Als organisatie met groeiambitie sta je altijd open voor professionals die iets toevoegen aan bestaande competenties”, stelt Paul Oostdam, directeur van Oostdam & Partners. “Met Suzanne hebben we een communicatiekracht aangetrokken die ons op het gebied van innovatieve en creatieve conceptontwikkeling een forse stimulans zal geven.”