Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden een nieuw product/dienst lanceren onze naamsbekendheid vergroten

Van moodboardsessie tot restyle gerenommeerd magazine

Van moodboardsessie tot restyle gerenommeerd magazine

Magazine Erkend is een bekend fenomeen onder de Erkend Financieel Adviseurs. Al bijna 25 jaar verschijnt het vakblad bij de aangesloten adviseurs van SEH. Dit jaar vonden we het tijd voor een restyle, mét aandacht voor de ecologische voetafdruk.

Net zoals een website verdient een magazine eens in de paar jaar een redesign. Dit jaar was de tijd rijp voor magazine Erkend. Tijdens de briefing gaven we de vormgevers een tabula rasa; de vormgeving mocht volledig op de schop. Voorwaarde was wel dat het logo behouden moest blijven. Tijdens de moodboardsessie met opdrachtgever SEH en de vormgevers hebben we de eerste contouren van het nieuwe design gezamenlijk bepaald. Anderhalve maand later volgde de presentatie van het redesign. 

Onlangs introduceerde SEH ook het keurmerk ‘Adviseur Duurzaam Wonen’. Daarmee wil het de aangesloten adviseurs en diens klanten stimuleren om woningen te verduurzamen. Als organisatie wil SEH zelf ook duurzamer verantwoord ondernemen. De nieuwe Erkend wordt daarom gedrukt op Cocoon silk: 100% gerecycled papier, met hoge witheid. Een mooie stap richting een kleinere ecologische voetafdruk.