Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden een nieuw product/dienst lanceren onze naamsbekendheid vergroten

Consument vindt weg naar LevenWonen.nl

De campagne LevenWonen brengt het keurmerk Erkend Financieel Adviseur beter onder de aandacht van consumenten. In 2019, het debuutjaar van de campagne, vonden bijna 430.000 mensen hun weg naar de website LevenWonen.nl. Het online platform LevenWonen werd begin 2019 gelanceerd, in opdracht van SEH. Doel is consumenten meer bekend maken met het keurmerk Erkend Financieel Adviseur en (potentiële) klanten in contact brengen met adviseurs.

De kracht van het collectief
De site LevenWonen.nl is gevuld met nieuws en tips rond leven, wonen en financiën. Met grote regelmaat verschijnen er nieuwe berichten, geschreven in begrijpelijke taal en aansluitend bij actuele vragen van consumenten.
Voor elke adviseur is er een eigen versie van elk artikel beschikbaar. Zij kunnen de berichten verspreiden via hun sociale media, zoals Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram. Meer dan 2.700 SEH-adviseurs doen dat actief. Dit stimuleert het bezoek aan hun persoonlijke profielpagina. Tegelijkertijd vergroot het de exposure van LevenWonen en het keurmerk Erkend Financieel Adviseur als geheel: de kracht van het collectief!

Meerwaarde aansluiting bij SEH
Oostdam & Partners is hoofdaannemer van de campagne LevenWonen. Samen met een team specialisten stippelen we de strategie uit en maken we de content. Na een jaar vindt bijna driekwart van de Erkend Financieel Adviseurs dat de campagne LevenWonen extra waarde geeft aan de aansluiting bij SEH. Een niet onbelangrijk neveneffect van de campagne.

Zie voor een meer uitgebreide samenvatting van de campagneresultaten over 2019 de website van SEH.