Bart de Nie, directeur SEH, keurmerkorganisatie van 7600 Erkend financieel- en hypotheekadviseurs.
Meer naamsbekendheid voor ons keurmerk en onze adviseurs faciliteren in hun eigen marketingactiviteiten.
Adviseurs, conceptontwikkelaars en contentmakers.
Tim Rijvers, algemeen directeur van DAK Intermediairscollectief, een serviceprovider waar meer dan 1.500 kantoren bij zijn aangesloten.
Leden van onze coöperatie ondersteunen in hun bedrijfsvoering, de band met hen versterken en samen voordelen delen.
Marktspecialisten, conceptontwikkelaars en gespreksleiders.
Anneke Janssen, voorzitter van de Vereniging Register Financieel Echtscheidingsadviseurs (RFEA).
Een heldere koers voor onze beroepsorganisatie en professionele ondersteuning in de uitvoering.
Strategisch advies, communicatiekracht en projectondersteuning.
Rob van den Aker, voorzitter FFP, beroepsorganisatie van ruim 3000 gecertificeerd financieel planners.
Voor onze leden hoogwaardig invulling geven aan ons thema ‘content en connectie’.
Conceptontwikkeling, strategische denkkracht en communicatieve en organisatorische slagkracht.
Thiemo van Rossum, directeur Walt Wonder Schmidt, een videoproductiebedrijf annex online marketingbureau
Een strakke live-uitzending maken
Een partner in plaats van ‘middle man’